Järvikylä luottaa Trustiin ruukkujen lanseerauksessa

Tuoreyrttien ja -salaattien markkinajohtaja Famifarm luopuu keväällä muovista kaikissa Järvikylä-tuotteiden ruukuissa. Tilalle tulee kalkkipohjainen biohajoava ruukku.

Järvikylä-tuotteistaan tunnettu Famifarm valitsi kumppanikseen Trust Creative Societyn.

Vastuullista muutosta rummuttaa uusi kumppani, sillä Famifarm valitsi kilpailutuksessa markkinointiviestinnän kumppanikseen Trust Creative Societyn. Kilpailutuksessa punnittiin Famifarmin markkinatilanteen ja tulevaisuudensuunnitelmien ymmärrystä, kustannustehokkuutta sekä tekemisen meininkiä ja henkilökemiaa.

– Valintaan vaikutti Trustin pitkä elintarvikekokemus, huumori ja tiivis, ammattitaitoinen tiimi. Elintarvikealan osaaminen on Trustilla hoidossa varsinkin tuoretuotteiden osalta, mikä helpottaa yhteistyötä huomattavasti, kertoo Famifarmin markkinointipäällikkö Caroline Grotenfelt-Fyhr.

Sisarukset Caroline Grotenfelt-Fyhr ja Albert Grotenfelt omistavat  isänsä Karl Grotenfeltin kanssa Famifarmin. Lue  ”Järvikylä jatkaa kehityksen kärjessä” -artikkeli Puutarha-Sanomien numerosta 4/2018.

Famifarm arvostaa kumppaneissaan kykyä vaivattomaan mutta tavoitteelliseen yhteistyöhön, jossa on tilaa rehellisyydelle ja kriittisyydelle. Yhteisenä tavoitteena on kasvattaa Järvikylä-tuotemerkin share of heartia sekä tietoutta perheyrityksen hengestä ja vuoteen 1674 ulottuvista savolaisista juurista.

– Luovana suunnittelutoimistona olemme todella iloisia päästessämme kasvattamaan tunnettua brändiä yhä vahvemmaksi. Famifarmilla on näkemystä ja rohkeutta ostaa oivaltavaa markkinointia, joka vahvistaa brändin ja ihmisten välistä rakkaussuhdetta, sanoo Trust Creative Societyn yksikönjohtaja Krista Ahokas.

Trust Creative Societyn suunnittelema ruukkulanseeraus näkyy huhtikuun vaihteessa ulkomainonnassa, myymälöissä ja televisiossa.