PUUTARHA-Sanomat 1/2019
Kansikuvassa toimitusjohtaja Stefan Skullbacka Närpiön Vihannes Ok:sta: Brändäys tuo tulosta
Ajankohtaista
- Food Market Herkku jatkaa Stockmann Herkun perinteillä, kertovat Milli Teivaala ja Kirsi Suojanen
- Vaara piilee työsuhteissa, haastattelussa Maaseudun Työnantajaliiton Veli-Matti Rekola ja Kristel Nybondas
- Markkinat: Vuosi alkoi vakain hinnoin
- Lidl myy jatkossa vain reiluja banaaneja
- Samuli Karjulan kolumni: Vegaani vaatii markkinointia
- Ruokavaltuutettu on markkinoiden ”torivahti”
- Tiedostava kuluttaminen on valtailmiö – peruna tekee paluun
- HML:n kaamosmarja: Marjoista saatiin hyvät hinnat, kertovat Ismo Ruutiainen ja Miika Ilomäki
- Vain viidennes syö kasviksia riittävästi, todetaan FinRavinto 2017 -selvityksessä.
Yritystarinoita
- Hannu ja Mimmi Lehtinen K-supermarket Torpparinmäki: Kyläkaupan henkeä Helsinkiin
- Reijo Tuomola: Nauris-Matti siirtyy sukupolvelta toiselle
- Serkukset kehittävät Veljekset Kuusistoa, haastattelussa Ville, Sami ja Juha Kuusisto
- Hortilab on palvellut jo 20 vuotta, haastattelussa Filip Högnabba
- Brändäys tuo tulosta, kertovat Stefan Skullbacka ja Jonas Lundström Närpiön Vihanneksesta
- Tracegrow: Käytetyistä paristoista hivenlannoitetta kasveille, haastattelussa Tatu Leppänen ja Mikko Joensuu
- Energiasta omavaraiseksi, Demecan Sami Vinkki kertoo maatilakäyttöön rakennetuista CHP-laitoksista.
- Kasvien ”aspiriini” vahvistaa, toteaa Jarmo Röppänen Marja-Suomen Taimituotannosta, joka on aloittanut uuden kategorian kasvinvahventeiden markkinoinnin.
